Tervetuloa Damiin!

Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 18 Kesä 2018, 19:00

:welcome:

Jos olet vierailija, voit lukea viestejä, mutta et kommentoida niitä eli niin tehdäksesi sinun tulee rekisteröityä. Se on helppoa ja nopeaa.

Täältä löytyy kaikki kategoriat mitä löytyy Demistäkin. Kategorioiden lisäksi täältä löytyy:

- yksityisviestit
- graafiset hymiöt ja ne saa myös pois päältä niin halutessaan omasta profiilista
- tyylejä joita voi vaihdella mielensä mukaan
- mahdollista laittaa avatar ja allekirjoituskuva/teksti

ps. Hymiöitä on vielä melko vähän, koska en viitsi laittaa enempää jos sivusto ei ota tulta alleen...
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27

Re: Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja Qawawa » 18 Kesä 2018, 19:11

Kiva että tällanenkin tehtiin! :D Tuo toinen sivusto oli kyllä ehkä vähän liian ylilautamainen juttujen sisällöltä. Toivottavasti tän käyttämisestä innostuisi useampikin.
Qawawa
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 19:08

Re: Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 19 Kesä 2018, 09:19

Qawawa kirjoitti:Kiva että tällanenkin tehtiin! :D Tuo toinen sivusto oli kyllä ehkä vähän liian ylilautamainen juttujen sisällöltä. Toivottavasti tän käyttämisestä innostuisi useampikin.


Ois kyllä kiva, jos innostuis :) Mulla tosiaan vaikka millaisia hymiöitäkin, joita voin tänne laittaa, mutta niiden laittaminen on vähän hidasta ja työlästä, niin en viitsi turhaan jos tätä ei kukaan käytä :(
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27

Re: Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja dinosvinos » 21 Elo 2018, 17:12

Oi vitsi jos tää lähtis käyntiin ja keräisi kävijöitä. Oon kyllä huono itse aloittaa mitään keskusteluja, mut pitihän se tulla tänne ihmettelemään. :D
dinosvinos
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Elo 2018, 17:08

Re: Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 21 Elo 2018, 18:53

dinosvinos kirjoitti:Oi vitsi jos tää lähtis käyntiin ja keräisi kävijöitä. Oon kyllä huono itse aloittaa mitään keskusteluja, mut pitihän se tulla tänne ihmettelemään. :D


Se olisi kyllä mukavaa, jos tämä lähtisi käyntiin ja tulisi kävijöitä :peukku: Voisin myös lisätä uusia hymiöitä kun ne ei olisi turhaan täällä.
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27

Re: Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja hintelä_kirvesmies » 21 Elo 2018, 23:33

Moikka! Uteliaana tulin katsomaan, kuinka tämä lähtee pyörimään. Yritän pysyä mukana!
hintelä_kirvesmies
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Elo 2018, 23:22

Re: Tervetuloa Damiin!

ViestiKirjoittaja Siru84 » 23 Elo 2018, 17:05

hintelä_kirvesmies kirjoitti:Moikka! Uteliaana tulin katsomaan, kuinka tämä lähtee pyörimään. Yritän pysyä mukana!


Kiitos! 8)
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27


Paluu Damitys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron