parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehdotuk

parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehdotuk

ViestiKirjoittaja damionparas » 21 Elo 2018, 23:19

sia)

- ulkonäköä paremmaksi (aluksi vaikka vähemmän harmaata ja enemmän värejä)
- selkeyttä, täällä on kaikki niin pienellä ja jotenki huonosti aseteltu etten meinaa löytää mitään
- omat nimet alueille, ei tommosia demistä suoraan kopioituja
- sivusto turvalliseksi
- "keskustele täällä mistä tahansa" on tosi tylsä lause, keksi jotaki kutsuvampaa ja hauskempaa tuonne ylös
- mahdollisuus laittaa profiilikuva (vai onko jo? en oo ainakaan tajunnu että ois)
- hienompi banneri (ota esim. mallia dömin bannerista)

nuo jos korjaat nii porukka vois viihtyäkki täällä
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja damionparas » 21 Elo 2018, 23:34

näköjään profiilikuva on mahollista laittaa, mutta sen pitää olla tietyn kokoinen enkä jaksa säätää tuon koon kanssa joten hmm
On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja damionparas » 22 Elo 2018, 20:48

hylätkää tämä viritys ja tulkaa dömiin myöskin siru on tervetullut
On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja damionparas » 22 Elo 2018, 22:14

- tuo demittäjä-teksti pois tuosta nimimerkin alta, koska demin ihmiset ei välttämättä tykkää
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja damionparas » 23 Elo 2018, 13:44

tää mahdollisuus tehä värikkäitä viestejä ja tuo allekirjotus on kyllä kivoja juttuja, mutta samat löytyy kyllä esim. dömistäkin
On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja Siru84 » 23 Elo 2018, 17:04

- ulkonäköä paremmaksi (aluksi vaikka vähemmän harmaata ja enemmän värejä)
= Voisitko vähän tarkentaa millaista väritystä haluaisit? Olisiko mikään näistä hyvä? https://s8.postimg.cc/74tr3zjg5/Image2.jpg https://s8.postimg.cc/fn378b2th/Image5.jpg https://s8.postimg.cc/fzulehst1/Image4.jpg https://s8.postimg.cc/h24rx1jc5/Image3.jpg :?:


- selkeyttä, täällä on kaikki niin pienellä ja jotenki huonosti aseteltu etten meinaa löytää mitään
= Mä voin katsoa mitä mä pystyn tolle fontille tekemään...

- omat nimet alueille, ei tommosia demistä suoraan kopioituja
= Nyt kun uudessa Demissä on uudet aluenimet, niin nostalgiaa siihen nähden. Enkä mä osaa keksiä tarpeeksi osuvia nimiä alueille.

- sivusto turvalliseksi
= Mä en ole koodannut tätä enkä pysty tekemään tälle mitään :( Mulla on ollut toinen foorumi netissä 6 vuotta ja hyvin on turvallinen ollut.

- "keskustele täällä mistä tahansa" on tosi tylsä lause, keksi jotaki kutsuvampaa ja hauskempaa tuonne ylös
= Ehdotuksia otetaan vastaan ;)

- mahdollisuus laittaa profiilikuva (vai onko jo? en oo ainakaan tajunnu että ois)
= Mahdollisuus lisätä profiilikuva on jo. Kokeile nyt laittaa profiilikuva ;) Se tosiaan oli liian pieni aluksi, niin nyt parempi.

- hienompi banneri (ota esim. mallia dömin bannerista)
= Vai hienompi kuin se :D Mun mielestä yksinkertaisuus on kaunista :)

- tuo demittäjä-teksti pois tuosta nimimerkin alta, koska demin ihmiset ei välttämättä tykkää
= Demittäjä sana korvattu "käyttäjä" sanalla. Vai pitääkö se ottaa pois kokonaan?

Haluan kiittää sua kun ehdotit parannuksia, koska haluan saada käyttäjiä tänne. Kiitos! 8)
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja damionparas » 23 Elo 2018, 23:09

pakko kyllä sanoa, ettei mikään noista ulkoasuehdotuksista oikein hivele silmää. tuo violetti on kuitenki ehkä paras, mutta väri sais olla eri, ja bannerin pitää tottakai siinä tapauksessa olla joku muu ku tuo nykynen

juu fontti isommaksi, vaikea tihrustaa tätä minitekstiä

nuo suorat aluenimikopiot saa tän vaikuttamaan demin halvalta kopiolta, mikä ei oo hyvä juttu. esim omasta planeetasta vois tulla "sekalaista" tai vastaava, ja siihen vois yhdistää vapaa-ajan, gallupit, huvit ja ajankohtaisen. runot, kirjat ja novellit vois laittaa samaan = kirjallisuus. leffat ja televisio samaan, ja suhteet, keho, tyyli ja kauneus ja sportti samaan. muut vois jättää ennalleen, mutta damityksen nimi vaihtaa esim ilmoituksiksi.

https://www.aitoa.fi/ssl-sertifikaatti-mika-on-ja-miksi

"keskustele täällä mistä tahansa." voisit vaikka järjestää käyttäjien kesken jonku kilpailun/kyselyn/vastaavaa että mikä ois sopivampi lause tuonne ylös

tuo nykynen banneri näyttää siltä ku siihen ei ois käytetty ollenkaan aikaa, valittu vaan randomilla fontti ja väri. tähänki vois järjestää käyttäjien kesken kilpailun, käyttäjät sais suunnitella mieleisensä bannerin ja niistä sitte äänestetään paras

saman tien sais ottaa kokonaan pois, tai laittaa joku hauska sana siihen tilalle. samalla lailla ku demissä on demut nii tän paikan käyttäjille vois keksiä oman nimen (sen ei tarvi olla johdettu damista)
On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja damionparas » 23 Elo 2018, 23:11

laita avatar niin ettei sen tarvi olla neliön mallinen, äläkä laita sen koolle alarajaa
On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: parannusehdotuksia damiin (huom! ihan oikeasti hyviä ehd

ViestiKirjoittaja Siru84 » 25 Elo 2018, 23:58

damionparas kirjoitti:lpakko kyllä sanoa, ettei mikään noista ulkoasuehdotuksista oikein hivele silmää. tuo violetti on kuitenki ehkä paras, mutta väri sais olla eri, ja bannerin pitää tottakai siinä tapauksessa olla joku muu ku tuo nykynen


En pysty muuttamaan noita värejä, vaan ne on mitä ne on ja valmiista ulkoasuista valittava :? Jos osaisin koodata, niin koodaisin oman pohjan, mutta en osaa.

damionparas kirjoitti:juu fontti isommaksi, vaikea tihrustaa tätä minitekstiä


En saa fonttia isommaksi valmiiksi, mutta fonttia saa suurennettua kyllä esimerkiksi Näytä -> Sivun suurennos tai foorumilla fontin koko kohdasta kun kirjoittaa viestiä tänne.

damionparas kirjoitti:nuo suorat aluenimikopiot saa tän vaikuttamaan demin halvalta kopiolta, mikä ei oo hyvä juttu. esim omasta planeetasta vois tulla "sekalaista" tai vastaava, ja siihen vois yhdistää vapaa-ajan, gallupit, huvit ja ajankohtaisen. runot, kirjat ja novellit vois laittaa samaan = kirjallisuus. leffat ja televisio samaan, ja suhteet, keho, tyyli ja kauneus ja sportti samaan. muut vois jättää ennalleen, mutta damityksen nimi vaihtaa esim ilmoituksiksi.


Muokkasin keskustelualueet nyt niin kuin Routakukka ehdotti Demissä :) Mun mielestä ne oli järkeviä.

damionparas kirjoitti:laita avatar niin ettei sen tarvi olla neliön mallinen, äläkä laita sen koolle alarajaa


Muuten hyvä, mutta se viettää keskustelualuetta jos on liian iso avatar :( Tai ainakin tuntuu, että tekee niin :?

damionparas kirjoitti:"keskustele täällä mistä tahansa." voisit vaikka järjestää käyttäjien kesken jonku kilpailun/kyselyn/vastaavaa että mikä ois sopivampi lause tuonne ylös


Hyvä idea, teenpä sen heti :peukku:

damionparas kirjoitti:tuo nykynen banneri näyttää siltä ku siihen ei ois käytetty ollenkaan aikaa, valittu vaan randomilla fontti ja väri. tähänki vois järjestää käyttäjien kesken kilpailun, käyttäjät sais suunnitella mieleisensä bannerin ja niistä sitte äänestetään paras


Hyvä idea tämäkin, toteutan myös :) Mä tosiaan tein ton bannerin ihan sekunnissa kun ajattelin ettei oo väliä mikä siellä on jos ei ota tulta alleen tämä...

damionparas kirjoitti:saman tien sais ottaa kokonaan pois, tai laittaa joku hauska sana siihen tilalle. samalla lailla ku demissä on demut nii tän paikan käyttäjille vois keksiä oman nimen (sen ei tarvi olla johdettu damista)


Keksitkö jonkun nimen? :)
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27


Paluu Oma Planeetta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron