Pakolaiset demistä

Pakolaiset demistä

ViestiKirjoittaja kekokeko » 21 Elo 2018, 00:14

Moi : D Onko muita jotka pakenivat demistä kamalan uudistuksen seurauksena? Toivottavasti tämä sivusto pääsee suurempaan suosioon, en haluaisi muuttaa vauvapalstalle.
kekokeko
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Elo 2018, 14:45

Re: Pakolaiset demistä

ViestiKirjoittaja Siru84 » 21 Elo 2018, 16:27

kekokeko kirjoitti:Moi : D Onko muita jotka pakenivat demistä kamalan uudistuksen seurauksena? Toivottavasti tämä sivusto pääsee suurempaan suosioon, en haluaisi muuttaa vauvapalstalle.


Mä vaan pelkään, että jengi karkas sinne vitun teinilään eli dömiin :( Vauvapalsta on aika ankea vaihtoehto joo.
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27

Re: Pakolaiset demistä

ViestiKirjoittaja dinosvinos » 21 Elo 2018, 17:14

Ilmoittaudun pakolaiseksi! En ehtiny kauaa aktiivisesti edes demissä pyöriä, silti ihan tarpeeks kamala koko uudistus ja demin käyttö mulla vähentyi lähes nollaan.
dinosvinos
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Elo 2018, 17:08

Re: Pakolaiset demistä

ViestiKirjoittaja damionparas » 21 Elo 2018, 20:34

Siru84 kirjoitti:
kekokeko kirjoitti:Moi : D Onko muita jotka pakenivat demistä kamalan uudistuksen seurauksena? Toivottavasti tämä sivusto pääsee suurempaan suosioon, en haluaisi muuttaa vauvapalstalle.


Mä vaan pelkään, että jengi karkas sinne vitun teinilään eli dömiin :( Vauvapalsta on aika ankea vaihtoehto joo.


Vai että vitun teinilä
On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen
Avatar
damionparas
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 154
Liittynyt: 21 Elo 2018, 20:03
Paikkakunta: pallivaha

Re: Pakolaiset demistä

ViestiKirjoittaja Siru84 » 21 Elo 2018, 22:38

damionparas kirjoitti:
Siru84 kirjoitti:
kekokeko kirjoitti:Moi : D Onko muita jotka pakenivat demistä kamalan uudistuksen seurauksena? Toivottavasti tämä sivusto pääsee suurempaan suosioon, en haluaisi muuttaa vauvapalstalle.


Mä vaan pelkään, että jengi karkas sinne vitun teinilään eli dömiin :( Vauvapalsta on aika ankea vaihtoehto joo.


Vai että vitun teinilä


Sellanen se on. Selvästi oot sieltä itsekin tullut. Teinimeininkiä. Hyvä alusta on kyllä, mutta jos jutut olisi järkevämpiä niin olisi oiva Demin korvaaja :ylös:
Siru84
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 11
Liittynyt: 18 Kesä 2018, 17:27


Paluu Oma Planeetta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron